Referent/referentka oddělení Podpory sdílených aplikací odboru Projektového řízení a centrálních aplikací

05.11.2021 - Ústředí a Útvary generálního ředitele

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových (dále jen „Úřad“) hledá vhodné kandidátky a kandidáty na pozici

 

referent/referentka oddělení Podpory sdílených aplikací odboru Projektového řízení a centrálních aplikací

 

Co požadujeme:

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu
  • praxe v oblasti spisové a archivní služby při přípravě projektů podporujících spisovou službu
  • praxe v oblasti práce s informačním systém spisové služby, příp. obdobným informačním systémem
  • znalost zákona č. 499/2004 Sb., a související právní legislativy pro výkon spisové a archivní služby vč. orientace v souvisejících předpisech EU k elektronické komunikaci a ochraně osobních údajů
  • praxe ve veřejné správě výhodou
  • státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
  • trestní bezúhonnost
  • splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.

Na čem budete pracovat:

  • uplatňování znalosti problematiky správy spisové dokumentace úřadu formou metodického řízení, jak v procesu informačního systému spisové služby, tak v nastavených procesech úřadu
  • spolupráce na tvorbě a aktualizace Spisového řádu, udržování znalosti všech zákonných podmínek ve vazbě na spisovou a archivní službu
  • návrhy aplikování zákonných změn do procesu informačního systému formou spolupráce na přípravě projektu
  • návrhy úprav, testování nových aktualizací informačního systému spisové služby vč. vazby souvisejících IS a orientace v provozní části procesu spisové a archivní služby Úřadu

Co nabízíme:

  • práce v centru Prahy, částečně pružnou pracovní dobu, služební mobilní telefon a notebook
  • 5 týdnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna, stravenky v hodnotě 100 Kč
  • tým milých kolegů, kteří jsou připraveni pomoci
  • možnost dalšího rozvoje prostřednictvím každodenní praxe nebo dalšího vzdělávání (odborné semináře, konference, školení apod.)

Nabídky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem, včetně možného termínu nástupu, zasílejte do 30. listopadu 2021 na adresu elektronické pošty: podatelna@uzsvm.cz

předmět e-mailu: VŘ PCAS

 

případně na adresu:

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových

odbor Personální

Rašínovo nábřeží 390/42

128 00 Praha 2

 

nebo využijte formuláře níže.

 

Upozornění:
Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů.

Od: 05. 11. 2021

Do: 01. 12. 2021

Mám zájem
Došlo k chybě. Aplikace nemusí reagovat do znovu načtení. 🗙
Načítám...
Nelze se připojit. Klikněte pro pokus o připojení:
Připojení bylo odmítnuto.