Referent/referentka oddělení Podpory sdílených aplikací odboru Projektového řízení a centrálních aplikací
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových (dále jen „Úřad“) hledá vhodné kandidátky a kandidáty na pozici
referent/referentka oddělení Podpory sdílených aplikací odboru Projektového řízení a centrálních aplikací
Co požadujeme:
- vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu
- praxe v oblasti spisové a archivní služby při přípravě projektů podporujících spisovou službu
- praxe v oblasti práce s informačním systém spisové služby, příp. obdobným informačním systémem
- znalost zákona č. 499/2004 Sb., a související právní legislativy pro výkon spisové a archivní služby vč. orientace v souvisejících předpisech EU k elektronické komunikaci a ochraně osobních údajů
- praxe ve veřejné správě výhodou
- státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
- trestní bezúhonnost
- splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.
Na čem budete pracovat:
- uplatňování znalosti problematiky správy spisové dokumentace úřadu formou metodického řízení, jak v procesu informačního systému spisové služby, tak v nastavených procesech úřadu
- spolupráce na tvorbě a aktualizace Spisového řádu, udržování znalosti všech zákonných podmínek ve vazbě na spisovou a archivní službu
- návrhy aplikování zákonných změn do procesu informačního systému formou spolupráce na přípravě projektu
- návrhy úprav, testování nových aktualizací informačního systému spisové služby vč. vazby souvisejících IS a orientace v provozní části procesu spisové a archivní služby Úřadu
Co nabízíme:
- práce v centru Prahy, částečně pružnou pracovní dobu, služební mobilní telefon a notebook
- 5 týdnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna, stravenky v hodnotě 100 Kč
- tým milých kolegů, kteří jsou připraveni pomoci
- možnost dalšího rozvoje prostřednictvím každodenní praxe nebo dalšího vzdělávání (odborné semináře, konference, školení apod.)
Nabídky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem, včetně možného termínu nástupu, zasílejte do 30. listopadu 2021 na adresu elektronické pošty: podatelna@uzsvm.cz
předmět e-mailu: VŘ PCAS
případně na adresu:
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
odbor Personální
Rašínovo nábřeží 390/42
128 00 Praha 2
nebo využijte formuláře níže.
Upozornění:
Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů.
Od: 05. 11. 2021
Do: 01. 12. 2021
Mám zájem