Specialistka / specialista veřejných zakázek
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových hledá vhodnou kandidátku nebo kandidáta na pozici
Specialistka / specialista veřejných zakázek
Mezi hlavní agendy ÚZSVM patří zastupování státu v majetkových právních jednáních, hospodaření s vymezeným státním majetkem a dislokační agenda. ÚZSVM zastupuje stát před soudy, rozhodčími orgány, správními úřady a jinými orgány ve věcech týkajících se majetku státu. ÚZSVM spravuje vybraný nemovitý i movitý majetek státu a zajišťuje jeho účelné a hospodárné využití nebo prodej. ÚZSVM optimalizuje rozmístění státních institucí na území ČR, zejména přesunem z komerčních nájmů do státních budov. K analýzám možných úspor používá Centrální registr administrativních budov (CRAB).
Co bude náplní vaší práce?
- Zajišťování administrace veřejných zakázek zadávaných mimo režim i podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek
- podílení se na přípravě metodik a interních předpisů Úřadu pro oblast veřejných zakázek
- metodická podpora kolegyním a kolegům z ÚZSVM
Zakládáme si na lidském přístupu a každého člověka vnímáme jako jedinečného. Uvědomujeme si, že většina z nás stráví v zaměstnání přibližně třetinu života a proto chceme, aby ta třetina byla co nejpříjemnější. Jedná se o zajímavou, různorodou práci v oblasti, která se neustále vyvíjí a v současné době cílí na sociální, environmentální a inovativní aspekty veřejných nákupů. O práci, která kvůli své povaze nikdy nesklouzne do běžné rutiny a pokaždé překvapí. Veřejný nákup vnímáme jako důležitou oblast fungování státu i samotného ÚZSVM, a proto chceme nakupovat zodpovědně, moderně a hlavně správně.
Jak poznáte, že jste ta pravá / ten pravý?
- Máte vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo v magisterském studijním programu.
- Máte praxi v oblasti nákupu nebo veřejných zakázek alespoň 6 měsíců
- Máte povědomí o zákonu č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek.
- Pokud něco víte i o souvisejících právních předpisech, budete mít výhodou (např. zákon o registru smluv, zákon o finanční kontrole, …).
- Zajímají vás udržitelné aspekty veřejného nakupování.
Bez čeho se neobejdeme?
- Máte státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu; který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru.
- Jste trestně bezúhonná / bezúhonný.
- Nejste členkou / členem statutárních nebo kontrolních orgánů právnických osob provozujících podnikatelskou činnost.
- Nevykonáváte podnikatelskou ani jinou výdělečnou činnost (kromě vědecké, pedagogické, publicistické, literární nebo umělecké, kromě činnosti znalce nebo tlumočníka vykonávané podle zvláštního právního předpisu pro soud nebo správní úřad, kromě činnosti v poradních orgánech vlády, a kromě správy vlastního majetku).
Co můžete očekávat?
- platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., dále osobní příplatek a odměny v závislosti na pracovních výsledcích
- flexibilní začátek/konec pracovní doby
- 5 týdnů dovolené + sickdays
- možnost občasné práce z domu
- pracoviště v centru Prahy, metro B 7 minut chůze a tramvaje 3 minuty chůze z kanceláře
- lidský a přátelský přístup
Předpokládaný nástup: dle dohody
Místo výkonu práce: Praha
Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.
Nabídky se strukturovaným životopisem, podrobným popisem případné praxe a motivačním dopisem, zasílejte do 11. prosince 2023 na adresu elektronické pošty: podatelna@uzsvm.cz
předmět e-mailu: VŘ referent SOVZ_2
nebo na adresu:
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
odbor Personální
Rašínovo nábřeží 390/42
128 00 Praha 2
nebo využijte formuláře níže.
Upozornění:
Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů.
Do: 12. 12. 2023
Mám zájem