Referent/referentka oddělení Hospodaření s majetkem v operativní evidenci odboru Hospodaření s majetkem státu
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových hledá vhodné kandidátky a kandidáty na pozici
referent/referentka oddělení Hospodaření s majetkem v operativní evidenci odboru Hospodaření s majetkem státu
požadavky na uchazeče:
vyšší odborné vzdělání nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou
zkušenosti ve státní správě a se správou majetku výhodou
samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnosti, pečlivost, aktivní přístup k řešení problémů, velmi dobrá schopnost plánování a organizace práce, psychická odolnost
znalost práce s PC (MS Office, internet)
státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
trestní bezúhonnost
splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.
charakteristika pracovního místa:
komplexní zajišťování správy jednotlivých částí majetkových souborů ve vymezené působnosti odboru Hospodaření s majetkem státu v působnosti Územního pracoviště Ostrava
přebírá za podmínek stanovených příslušnými ustanoveními zákona o majetku a prováděcí vyhlášky č. 62/2001 Sb. majetek, který na základě zákona o majetku, jinými zákony, děděním, darem, rozhodnutím příslušného orgánu, mezinárodní smlouvou nebo na základě jiných skutečností stanovených zákony připadá do vlastnictví státu na území v působnosti odboru, s nímž podle § 10 a § 11 zákona o majetku je příslušný hospodařit Úřad
zajišťuje evidenci veškerého majetku státu, se kterým je dle § 10 a § 11 zákona o majetku příslušný hospodařit Úřad na území ÚP
plní další povinnosti stanovené zákonem o majetku, zejména § 14 až § 16, včetně přípravy podkladů pro úhradu nákladů spojených s přebíráním majetku
vede rejstřík podstat, skladní knihy a přehled pohybu klíčů jako pomůcky operativní evidence ve smyslu § 15 odst. 4 zákona o majetku
Připravuje podklady pro nakládání s majetkem státu, s nímž je podle § 10 a § 11 zákona o majetku příslušný hospodařit Úřad.
připravuje realizaci majetku formou elektronických aukcí
připravuje podklady pro likvidaci majetku a případně majetek likviduje svépomocí
kontroluje včasnosti, úplnosti a správnosti úhrady pohledávek a včasné provádění nezbytných úkonů k jejich vymožení
připravuje podklady pro finanční oddělení
zajišťuje podklady pro právní audit všech úkonů v oblasti hospodaření s majetkem v operativní evidenci
zabezpečuje součinnost při provádění pravidelné inventarizace ke konci kalendářního roku dle § 6 odst. 3 vyhlášky č. 62/2001 Sb. Spolupracuje na souhrnném zpracování inventarizace majetku v operativní evidenci v ÚP
zabezpečování plnění všech úkolů vyplývajících pro Úřad z příslušných ustanovení zákona o zajištěném majetku v rámci ÚP
Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.
Předpokládaný nástup: od 1. července 2024 nebo dle dohody, pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností změny na dobu neurčitou
Místo výkonu práce: Ostrava
Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.
Písemné nabídky se strukturovaným životopisem, podrobným popisem praxe a motivačním dopisem včetně možného termínu nástupu zasílejte do 13. května 2024 na e-mailovou adresu: barbora.bitalova@uzsvm.cz nebo renata.owczarzova@uzsvm.cz
případně na adresu:
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
Územní pracoviště Ostrava
Lihovarská 1335/9
716 10 Ostrava – Radvanice
nebo využijte formuláře níže.
Upozornění: Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů.
Do: 14. 05. 2024
Mám zájem