Oddělení Správy budov a dislokací

Oddělení plní tyto hlavní úkoly: 

 
  • zabezpečuje změny dislokací a majetkových dispozic; zpracovává stanoviska k žádostem státních institucí, případně nestátních subjektů, o zcizování, změny příslušnosti hospodařit s majetkem státu nebo nákup majetku státu v oblasti působnosti oddělení;
  • zpracovává komplexní studie a analýzy pro potřeby Územního pracoviště v hl. m. Praze z oblastí své působnosti;
  • vypracovává projekty a architektonické návrhy/studie rekonstrukce budov vlastněných státními institucemi, včetně jejich rozpočtu;
  • stanovuje a koordinuje záměry rozsáhlých investičních činností, včetně součinnosti při jejich přípravě a realizaci;
  • předkládá kalkulace a zpracovává analýzy efektivnosti vynakládaných prostředků v oblasti dislokací;
  • provádí analýzy výstupů z Centrálního registru administrativních budov v rámci Územního pracoviště v hl. m. Praze a předkládá návrhy na zefektivnění hospodaření s administrativními budovami;
  • připravuje návrhy řešení dislokace útvarů Úřadu i státních institucí pro dislokační komisi v rámci Územního pracoviště v hl. m. Praze;
  • připravuje stanoviska k materiálům předloženým do dislokační komise v rámci Územního pracoviště v hl. m. Praze.
  • zajišťuje veškeré činnosti spojené s provozem útvarů Územního pracoviště v hl. m. Praze a Ústředí;
  • zabezpečuje komplexně správu budov za Územní pracoviště v hl. m. Praze; zajišťuje činnosti související s evidencí a správou majetku, který Územní pracoviště v hl. m. Praze a Ústředí používá ke své činnosti;
  • smluvně zajišťuje dodávky služeb, zboží a stavebních prací v oblasti své působnosti od externích dodavatelů;
  • zajišťuje opravy budovy Ústředí, opravy a revize vnějšího a vnitřního vybavení budovy, včetně strojního vybavení, elektroinstalace a elektrických zařízení;
  • připravuje návrhy řešení prostorové dislokace útvarů v budově Ústředí v souladu s kapacitními možnostmi;
  • pro útvary Územního pracoviště v hl. m. Praze a Ústředí zabezpečuje komplexní zajištění materiálně-technického zásobování a dodává odboru Finančnímu podklady pro zaevidování do účetní evidence;
  • připravuje podklady pro příslušnou likvidační komisi a podílí se na její činnosti;
  • realizuje přijatá opatření k ochraně životního prostředí, včetně likvidace odpadů;
  • vede v Informačním systému o majetku státu evidenci o pohybu a umístění majetku, který užívají útvary umístěné v budově Ústředí;
  • připravuje podklady pro zadávání veřejných zakázek v oblasti své působnosti.
 
Vedoucí oddělení Ing. Roman RafflTel.: 225 776 389E-mail: Roman.Raffl@uzsvm.cz
Došlo k chybě. Aplikace nemusí reagovat do znovu načtení. 🗙
Načítám...
Nelze se připojit. Klikněte pro pokus o připojení:
Připojení bylo odmítnuto.