Právní auditor/auditorka oddělení Právního jednání a auditu odboru Právních služeb
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových hledá vhodné kandidátky a kandidáty na pozici
právní auditor/auditorka oddělení Právního jednání a auditu odboru Právních služeb
požadavky na uchazeče:
vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru právo
vysoká odbornost a profesionalita
znalost občanského práva
praxe v oblasti majetkoprávní problematiky
znalost právních předpisů vztahujících se k činnosti ÚZSVM zejména zákon č. 219/2000 Sb., zákon č. 201/2002 Sb.
samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnosti, pečlivost, loajalita
velmi dobrá znalost práce s PC (MS Office, ASPI)
praxe ve veřejné správě výhodou
státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
trestní bezúhonnost
splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.
charakteristika pracovního místa:
zabezpečení komplexní právní kontroly
audit všech právních jednání
kontrola správnosti a úplnosti právních jednání a předložených listin vztahujících se k majetkovým položkám
zpracování vzorových smluv s ohledem na aktuální vývoj legislativy a judikatury
připomínkování vnitřních předpisů Úřadu
odborná, konzultační a metodická činnost v oblasti majetkoprávní
Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.
Předpokládaný nástup: od 1. srpna 2023 nebo dle dohody, pracovní poměr na dobu určitou 1 roku s možností změny na dobu neurčitou
Místo výkonu práce: Klatovy
Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.
Písemné nabídky se strukturovaným životopisem a motivačním dopisem, včetně možného termínu nástupu zasílejte do 13. června 2023 na e-mail: marie.haberova@uzsvm.cz
předmět e-mailu: VŘ právní auditor
nebo na adresu:
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
Územní pracoviště Plzeň Ing. Marie Haberová Radobyčická 14
301 00 Plzeň
nebo využijte formuláře níže.
Upozornění:
Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů.
Do: 14. 06. 2023
Mám zájem