Referent/referentka samostatného oddělení Veřejných zakázek (právník/právnička)
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových (dále jen „Úřad“) hledá vhodnou kandidátku nebo kandidáta na pozici
referent/referentka samostatného oddělení Veřejných zakázek (právník/právnička)
V našem Úřadu si zakládáme na lidském přístupu a každého člověka vnímáme jako jedinečného. Uvědomujeme si, že většina z nás stráví v zaměstnání přibližně třetinu života a proto chceme, aby ta třetina byla co nejpříjemnější. Jedná se o zajímavou, různorodou práci v oblasti, která se neustále vyvíjí a v současné době cílí na sociální, environmentální a inovativní aspekty veřejných nákupů. O práci, která kvůli své povaze nikdy nesklouzne do běžné rutiny a pokaždé překvapí. Veřejný nákup vnímáme jako důležitou oblast fungování státu i samotného Úřadu, a proto chceme nakupovat zodpovědně, moderně a hlavně správně.
požadavky na uchazeče:
- vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu v oboru právo
- minimálně dva roky praxe v oblasti veřejných zakázek
- znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek
- znalost souvisejících právních předpisů výhodou (zákon o registru smluv, zákon o finanční kontrole, …)
- spolehlivost, komunikační dovednosti, pečlivost, týmový duch a kritické myšlení
- znalost práce s PC (MS Office, internet, Národní elektronický nástroj nebo obdobné komerční nástroje výhodou)
- vynikající písemný a ústní projev v českém jazyce
- státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu; který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
- trestní bezúhonnost
- splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.
Náplní Vaší práce bude zejména:
- komplexní zajišťování agendy veřejných zakázek zadávaných Úřadem mimo režim i podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek (zejména zpracování zadávací dokumentace, provádění úkonů zadavatele v zadávacím řízení (administrace), komunikace s dodavateli v rámci vyřizování dotazů, řešení námitek, řízení před Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže apod.)
- příprava metodik a interních předpisů Úřadu při zadávání veřejných zakázek
- metodická podpora kolegů a kolegyň z ostatních útvarů v rámci Úřadu
- připomínkování obecně platných právních předpisů týkajících se oblasti veřejných zakázek
Nabízíme:
- platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., dále osobní příplatek a odměny v závislosti na pracovních výsledcích
- flexibilní začátek/konec pracovní doby
- 5 týdnů dovolené a sickdays
- stravenky
- pracoviště v centru Prahy, 7 minut chůze metro B, tramvaje 3 minuty chůze z kanceláře
- lidský a přátelský přístup
Předpokládaný nástup: dle dohody
Místo výkonu práce: Praha
Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.
Nabídky se strukturovaným životopisem, podrobným popisem případné praxe a motivačním dopisem, zasílejte do 12. června 2023 na adresu elektronické pošty: podatelna@uzsvm.cz
předmět e-mailu: VŘ právník Veřejných zakázek
nebo na adresu:
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
odbor Personální
Rašínovo nábřeží 390/42
128 00 Praha 2
nebo využijte formuláře níže.
Upozornění:
Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů.
Do: 13. 06. 2023
Mám zájem