Referent samostatného oddělení Veřejných zakázek

16.05.2023 - Ústředí a Útvary generálního ředitele

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových (dále jen „Úřad“) hledá vhodnou kandidátku nebo kandidáta na pozici

 

referent samostatného oddělení Veřejných zakázek

 

V Úřadu si zakládáme na lidském přístupu a každého člověka vnímáme jako jedinečného. Uvědomujeme si, že většina z nás stráví v zaměstnání přibližně třetinu života a proto chceme, aby ta třetina byla co nejpříjemnější. Jedná se o zajímavou, různorodou práci v oblasti, která se neustále vyvíjí a v současné době cílí na sociální, environmentální a inovativní aspekty veřejných nákupů. O práci, která kvůli své povaze nikdy nesklouzne do běžné rutiny a pokaždé překvapí. Veřejný nákup vnímáme jako důležitou oblast fungování státu i samotného Úřadu a proto chceme nakupovat zodpovědně, moderně a hlavně správně.

 

Požadavky na uchazeče:

  • vysokoškolské vzdělání vbakalářském nebo v magisterském studijním programu
  • znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek
  • znalost souvisejících právních předpisů výhodou (např. zákon o registru smluv, zákon o finanční kontrole, …)
  • praxe v oblasti nákupu nebo zadávání veřejných zakázek alespoň 1 rok
  • chuť měnit věci k lepšímu
  • chuť učit se a zlepšovat v dynamické oblasti veřejného nákupu
  • pečlivost, zodpovědnost, samostatnost
  • kritické myšlení
  • státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu; který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
  • trestní bezúhonnost
  • splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb., tedy že:

− Zaměstnanci Úřadu nesmějí být členy statutárních nebo kontrolních orgánů právnických osob provozujících podnikatelskou činnost

− Zaměstnanci Úřadu nesmějí vykonávat podnikatelskou ani jinou výdělečnou činnost; toto omezení se nevztahuje na činnost vědeckou, pedagogickou, publicistickou, literární nebo uměleckou, na činnost znalce nebo tlumočníka vykonávanou podle zvláštního právního předpisu pro soud nebo správní úřad, na činnost v poradních orgánech vlády a na správu vlastního majetku

 

Náplní Vaší práce bude zejména:

  • komplexní zajišťování agendy veřejných zakázek zadávaných Úřadem mimo režim i podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek
  • řešení námitek dodavatelů, řízení před Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže apod.
  • podílení se na přípravě metodik a interních předpisů Úřadu pro oblast veřejných zakázek
  • metodická podpora kolegyním a kolegům uvnitř Úřadu

 

Nabízíme:

  • platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., dále osobní příplatek a odměny v závislosti na pracovních výsledcích
  • flexibilní začátek/konec pracovní doby
  • 5 týdnů dovolené a sickdays
  • stravenky
  • pracoviště v centru Prahy, metro B 7 minut chůze a tramvaje 3 minuty chůze z kanceláře
  • lidský a přátelský přístup

 

Předpokládaný nástup: dle dohody

Místo výkonu práce: Praha

Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.

 

Nabídky se strukturovaným životopisem, podrobným popisem případné praxe a motivačním dopisem, zasílejte do 16. června 2023 na adresu elektronické pošty: podatelna@uzsvm.cz

předmět e-mailu: VŘ referent SOVZ

 

nebo na adresu:

Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových

odbor Personální

Rašínovo nábřeží 390/42

128 00 Praha 2

 

nebo využijte formuláře níže.

 

Upozornění:

Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů.

Do: 17. 06. 2023

Mám zájem
Došlo k chybě. Aplikace nemusí reagovat do znovu načtení. 🗙
Načítám...
Nelze se připojit. Klikněte pro pokus o připojení:
Připojení bylo odmítnuto.