Vedoucí oddělení Kontroly I. odboru Kontroly
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových hledá vhodné kandidátky a kandidáty na pozici
vedoucí oddělení Kontroly I. odboru Kontroly
požadavky na uchazeče:
vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu ekonomického nebo právního směru
minimálně 3 roky praxe – zkušenosti s prováděním kontrolní činnosti a výhodou zkušenosti s vyřizováním stížností či petic, popř. jiných podání obdobného charakteru
zkušenosti s vedením menšího kolektivu výhodou
samostatnost, spolehlivost, výborná komunikační schopnost, pečlivost, výborná znalost českého jazyka slovem i písmem
výborná znalost práce s PC (MS Office, internet, ASPI)
státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
trestní bezúhonnost
splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.
splnění podmínek ustanovení § 2 zákona č. 451/1991 Sb. a lustrační osvědčení
charakteristika pracovního místa:
operativní manažerské řízení a plánování činnosti oddělení (4 zaměstnanci)
odborný dohled a vlastní účast na kontrolní činnosti v oblasti nakládání s majetkem, s nímž je příslušný hospodařit Úřad, v ekonomické a IT oblasti
zpracování odborných stanovisek, připomínkování vnitřních předpisů, provádění návrhů změn vnitřních předpisů v gesci odboru Kontroly na základě změny legislativy, roční vyhodnocení kontrolní činnosti
Platové zařazení podle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.
Předpokládaný nástup: dle dohody
Místo výkonu práce: Praha
Pracovní místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.
Písemné nabídky se strukturovaným životopisem, podrobným popisem praxe a motivačním dopisem zasílejte do 15. prosince 2023 na e-mail: podatelna@uzsvm.cz
předmět e-mailu: VŘ VO Kontroly I.
nebo na adresu:
Úřad pro zastupování státu ve věcech majetkových
odbor Personální
Rašínovo nábřeží 390/42
128 00 Praha 2
nebo využijte formuláře níže.
Upozornění: Úřad si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu, nebude vracet dokumenty postoupené do výběrového řízení a nebude sdělovat uchazečům (uchazečkám), kteří nebudou vybráni na pracovní pozici, která je předmětem tohoto výběrového řízení, důvody takového rozhodnutí. Úřad si dále vyhrazuje právo nepřijmout žádného z uchazečů.
Do: 16. 12. 2023
Mám zájem